Events

Het organiseren van evenementen is een van de methodes van Stichting4Life om geld in te zamelen voor de projecten. Hiermee creëren we win-win situaties voor iedereen. Deelnemers hebben een leuk en uitdagend evenement en doordat zij zich laten sponsoren komt er geld binnen voor de projecten in Kenia. Evenementen die we door het jaar organiseren zijn:

• Keeztoernooi, mogelijk zal dit evenement in 2024 weer worden georganiseerd, datum nog te bepalen
  • Spinning4Life, door gebrek aan animo gaat dit event niet door in 2023. We kijken in 2024 weer of we dit dan weer gaan organiseren
  • Stel4io 2023, 21 juni – 24 juni 2023
  • ALLSAFE Climb4School Rwanda, Congo Nile Trail, 30 september – 7 oktober 2023
  • Adventure4life, Kenia, september 2024
  • Walk4School, datum nog te bepalen in 2024
  • Yoga4Life, datum nog te bepalen in 2024

Stel4io – Fietstour Dit evenement zit vol

21 juni t/m 24 juni 2023. Na het geweldige succes op de Montventoux in 2022 gaan wij komend jaar ook weer richting een mythische berg de Stelvio. Een van de meest spectaculaire bergen met prachtige bochten en zeer uitdagende stijgingspercentages.

ALLSAFE Climb4School Rwanda, Congo Nile Trail

De 5e Climb4School missie vindt plaats van 30 september tot 7 oktober 2023 in Rwanda. ALLSAFE organiseert iedere 2 jaar een expeditie om zoveel mogelijk kinderen in de sloppenwijk Kibera in Nairobi (Kenia) naar school te laten gaan.

Spinning4Life

Afhankelijk van animo gaat dit in voorjaar 2023 door. Wij gaan wij in samenwerking met Optisport, Beuving Lifestyle, Amstelhof en MTC-Fysiotherapie weer spinnen op het plein in Mijdrecht. Om de mensen in de grootste sloppenwijk van Afrika; Kibera, Kenia te steunen in deze zeer zware tijd.

Adventure4life

Doorgeschoven en nu gepland voor september 2024. Samen met Adventure Bike Trails organiseren wij een uitdagend mountainbike avontuur in Kenia: Adventure4Life. Tijdens deze reis zullen wij ook een bezoek brengen aan de projecten van Stichting4Life in Kibera, Nairobi.

Walk4School

Datum nog te bepalen in 2023 In 2023 is de vijfde (jubileum) editie van Walk4School. Een leuke wandeltocht van 2 dagen voor jong en oud! Wandelingen van rond de 20 km per dag. Deze keer in de buurt van het prachtige Nationaal Park de Weerribben.