Help mee

Ook jij kunt helpen om meer kinderen de kans te geven om naar school te gaan en uiteindelijk uit de armoedespiraal te komen. Of door moeders/voogden meer kansen te geven om zelf geld te verdienen. Dat kan op verschillende manieren. Waar kies jij voor?

“If you wanna make the world a better place. Take a look at yourself and then make a change”

Michael Jackson

WIL JIJ OOK HET VERSCHIL MAKEN? HELP DAN MEE!

Voor € 75 kan een kind een jaar lang naar de lagere school. En voor € 150 naar de middelbare school. Uit onderzoek is gebleken dat ieder jaar dat kinderen naar school gaan, zij later 8% meer salaris verdienen. Ieder kind verdient deze kans! Ook kinderen die geboren zijn in een sloppenwijk in Kenia.

Sponsor een kind naar school

voor €6,25 of €12,50 per maand of een eenmalige donatie

Word vriend van de stichting

Bedrijven kunnen vriend van de stichting worden met een bedrag naar keuze. In overleg bepalen we waar het bedrag aan wordt besteed. De zakelijke vrienden komen twee keer per jaar samen om de voortgang van de projecten te bespreken.

Stichting4Life is ANBI-geregistreerd. Dat geeft fiscale voordelen.

Start een eigen actie

Heb je een leuk idee om geld in te zamelen of wil je de stichting als project op school voordragen? We helpen daar graag bij!

Sponsor een project

voor €5/€10/€15 per maand of een eenmalige donatie

Stichting4Life steunt diverse scholingsprojecten. De ouders dragen bij aan de kosten, maar dat is nooit voldoende. En daarvoor is onze hulp nodig.

Schenken/nalaten

Stichting4Life is ANBI-geregistreerd. Dat betekent dat je via een periodieke overeenkomst kunt schenken aan de stichting en daarmee maximaal gebruikmaakt van de fiscale voordelen. Door zo’n overeenkomst wordt je gift 100% aftrekbaar.

Wil je ons werk nu steunen, maar er ook zeker van zijn dat we dit in de toekomst kunnen voortzetten? Dan kun je overwegen om Stichting4Life op te nemen in je testament.

Subsidies

Verstrekt jouw bedrijf subsidies of weet je een organisatie waar wij subsidie zouden kunnen aanvragen? Laat het ons weten.

Michael Jackson