Help Stichting4life met uw bedrijf

Stichting4Life geeft kinderen in de sloppenwijk Kibera in Nairobi, Kenia, kans op een betere toekomst. Voor kinderen via scholing tot uiteindelijk een baan. Wij geloven dat kinderen deze kans verdienen om uiteindelijk de armoedespiraal te doorbreken.

Waarom uw bedrijf zou kunnen helpen

• Maatschappelijke verantwoordelijkheid: Uw bedrijf heeft de mogelijkheid om terug te geven aan de samenleving en positieve verandering te stimuleren. Het tonen van maatschappelijke betrokkenheid kan uw merk versterken en klantenbinding bevorderen.
  • Impact: Uw financiële steun kan een directe impact hebben op de levens van degenen die het het hardst nodig hebben. Bij Stichting4life zijn we toegewijd aan het leveren van meetbare resultaten en transparantie.
  • Teambuilding: Door uw medewerkers bij het proces te betrekken, kunt u teambuilding en betrokkenheid vergroten. Het samenwerken aan een gemeenschappelijk goed doel kan de moraal van uw team versterken.

Hoe uw bedrijf kan helpen

Financiële Donaties

Overweeg een eenmalige of periodieke donatie voor specifieke projecten, zoals:

• Aanschaf van boeken voor een specifieke school: Uw donatie kan ervoor zorgen dat kinderen toegang hebben tot educatieve materialen die essentieel zijn voor hun groei en ontwikkeling.
  • Bijdrage aan de verbetering van de infrastructuur van een school: Uw steun kan worden gebruikt om klaslokalen te renoveren, sanitaire voorzieningen te verbeteren en een veilige leeromgeving te creëren.
  • Aanschaf van computers of technologie voor scholen: Uw bijdrage kan studenten toegang geven tot moderne technologie en hun educatieve ervaring verbeteren
  • Het verstrekken van voedzame maaltijden: Uw donatie kan ervoor zorgen dat kinderen de juiste voeding krijgen, wat essentieel is voor hun algehele welzijn en leerproces.
  • Ondersteuning van salarissen voor leerkrachten: Met uw bijdrage kunnen we gekwalificeerde leerkrachten aantrekken en behouden, wat de kwaliteit van het onderwijs verbetert.
  • Ondersteuning van beroepsonderwijs voor leerlingen na middelbaar onderwijs: U kunt helpen bij het financieren van programma’s die jongeren voorbereiden op een succesvolle toekomst door hen vaardigheden en training te bieden voor specifieke beroepen.

In-Natura Donaties

Als uw bedrijf zelf aanwezig is in Kenia kan uw bedrijf goederen of diensten doneren die direct ten goede komen aan de kinderen in Kibera. Dit kan onder meer omvatten:

• Het doneren van lokaal Keniaans educatief materiaal: Lever schoolboeken, schoolbenodigdheden of educatieve software om de leeromgeving te verbeteren.
  • Het bijdragen van essentiële items: Doneer items zoals kleding, schoenen of hygiëneproducten die de kwaliteit van leven voor kinderen en hun families in Kibera kunnen verbeteren.
  • Lokaal mentor- en bijles geven: Uw medewerkers kunnen zich vrijwillig aanmelden als mentoren of bijlesdocenten voor kinderen in Kibera, hen waardevolle begeleiding en educatieve ondersteuning bieden.
  • Lokaal Workshops voor vaardigheidstraining: Bied workshops of trainingssessies aan die waardevolle vaardigheden aan de kinderen leren, zoals computerkennis, financiële- of beroepsvaardigheden.

Of verken mogelijkheden voor samenwerkingen met Stichting4Life om duurzame, lange termijn oplossingen te creëren voor de gemeenschap in Kibera.

• Lokale ondersteuning van gemeenschapsontwikkelingsprojecten: Ga partnerschappen aan met Stichting4Life om de infrastructuur, toegang tot schoon water of gezondheidszorgfaciliteiten in Kibera te verbeteren.
  • Het creëren van lokale arbeidskansen: Onderzoek manieren om werkgelegenheid of beroepsopleiding te bieden aan ouders en verzorgers in de gemeenschap, wat bijdraagt aan economische empowerment.

Neem contact met ons op

We willen graag met u samenwerken om een blijvende impact te maken. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via linda@stichting4life.nl om te bespreken hoe uw bedrijf kan bijdragen aan deze specifieke projecten of andere initiatieven die passen bij uw bedrijfswaarden en interesses. We staan klaar om u te ondersteunen en kunnen uiteraard een factuur sturen voor uw donatie, zodat uw bijdrage volledig gedocumenteerd is.

Fiscale voordelen

Stichting4Life is ANBI-geregistreerd. Dat betekent dat u via een periodieke overeenkomst kunt schenken aan de stichting en daarmee maximaal gebruikmaakt van de fiscale voordelen. Door zo’n overeenkomst wordt uw gift 100% aftrekbaar. Neem contact met ons op voor meer informatie over hoe u fiscaal verantwoord kunt bijdragen aan onze missie.

Samen kunnen we een betere toekomst creëren. Samen kunnen we een verschil maken. Samen kunnen we levens veranderen. Doe vandaag nog mee met Stichting4life en maak de wereld een betere plek