ONS PRIVACY STATEMENT

Uw privacy is belangrijk voor ons. Stichting4Life hanteert een streng privacy beleid, welke geheel voldoet aan de algemene verordening gegevensbescherming.

Wij beschermen de privacy van de informatie die u aan ons verstrekt en behandelen deze informatie altijd vertrouwelijk. Hieronder kunt u in onze privacy statement lezen hoe wij met uw gegevens omgaan.

Gebruik van uw gegevens

Wanneer u zich via de website bij Stichting4Life inschrijft voor een nieuwsbrief of evenement, worden uw gegevens in een goed beveiligde database verwerkt. Deze database wordt uitsluitend voor de volgende doeleinden gebruikt:

• Wij kunnen snel en efficiënt contact met u opnemen met betrekking tot een evenement.
  • Wij kunnen een eenmalige incasso doen, indien u daar akkoord voor heeft gegeven.
  • We kunnen u een nieuwsbrief toesturen, indien u daar toestemming voor geeft.
  • We kunnen u benaderen voor andere evenementen en acties van stichting4Life indien u daar toestemming voor geeft.

Welke persoonsgegevens

Wij vragen u bepaalde persoonsgegevens te delen om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

De persoonsgegevens omvatten uw:

Contactgegevens, inclusief email en telefoonnummer
Persoonsgegevens waaronder naam, geslacht en betaalgegevens om betalingen te kunnen voldoen.

Gegevensverwerking en beveiliging

Stichting4Life is zelf verantwoordelijk voor de verwerking van verkregen persoonsgegevens en geeft uitsluitend inzicht in deze gegevens aan hiertoe bevoegde medewerkers. Deze medewerkers dienen zich te houden aan een geheimhoudingsbeding. Stichting4Life heeft passende maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking en/of verlies.

Verstrekken gegevens aan derden

Stichting4Life verstrekt gegevens uitsluitend aan partnerbedrijven, teneinde onze organisatiedoelstellingen te realiseren. Stichting4Life is niet verantwoordelijk voor de naleving van de privacywetgeving door deze partners. Stichting4Life aanvaardt op geen enkele wijze aansprakelijkheid voor eventuele schade voortvloeiend uit het gebruik van de door uw verstrekte gegevens door de door haar geselecteerde partners, aan wie uw gegevens worden verstrekt nadat u daartoe toestemming heeft gegeven. Stichting4Life zal uw gegevens niet, anders dan hiervoor omschreven, zonder uw voorafgaande toestemming verspreiden of bekendmaken aan derden, tenzij zij hiertoe verplicht is op grond van de wet, CAO, gedragsregels of een rechterlijk bevel.

Bewaartermijn
Stichting bewaart de door u ingezonden gegevens voor maximaal 3 jaar. Deze gegevens gebruiken wij zodat u kan deelnemen aan verschillende evenementen en op de hoogte blijft van ontwikkelingen. Indien u akkoord gaat met de privacy statement geeft u toestemming om deze gegevens maximaal 3 jaar na inschrijving te bewaren en contact met u op te nemen.

Uitschrijven of een klacht?
Als bezoeker heeft u ten alle tijden het recht om uw gegevens te laten verwijderen of aanpassingen door te voeren. Wanneer u wenst uit de database verwijderd te worden, of wanneer u vragen heeft over de bedrijfsvoering omtrent uw privacy kunt u contact opnemen met de verantwoordelijke gegevensbescherming via: info@stichting4life.nl

Verplichting
Wanneer u niet akkoord gaat met onze privacy statement, kunnen wij u helaas niet opnemen in onze database en zult u niet kunnen deelnemen aan verschillende evenementen.

Opslagperiode
_gat
Wordt gebruikt om de snelheid van het verzoek te meten.
1 minuut
_gid
Wordt gebruikt om onderscheid te maken tussen gebruikers.
24 uur
_ga
2 jaar

Wij gebruiken online advertenties om onze evenementen onder de aandacht te brengen. Hiervoor gebruiken wij: Facebook Custom Audiences (wij delen ons klantenbestand niet met Facebook)

• Bijhouden welke advertenties je hebt gezien.
  • Bijhouden wat de resultaten zijn van onze advertenties.
  • Bijhouden hoeveel bezoekers zich inschrijven voor een evenement nadat ze hebben geklikt op onze advertentie.